Alanya – kokemuksia
Asiakkaidemme kokonaisarvio kohteesta Alanya
Muut arviot
Alanya – Asiakkaidemme kokemuksia
Rentouttava loma
JarnoIhan ok
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
6.9.2024
Tuttu paikka, mukava reissu
VennyAlanya on jo tuttu reissukohde. Lämpöä riittävästi ja helppokulkuiset kadut ja kohteet. Laivareissulle pääsee helposti myös suomalaisten oppaiden ja myyjien kautta.
Ihmiset ovat suht ystävällisiä, mutta Turkin kulttuuri myös näkyy heissä. Myyjät ja kauppiaat ovat turhan innokkaita, lomakauden lopussa jo hieman rauhoittuneet.
Ruoka on hyvää ja herkullista, jos osaa valita ravintolansa oikein. Muuten paljon turisteille ajateltua roskaruokaa kuten hamppareita ja pizzoja. Näidenkin taso hyvin vaihtelevaa. Yleisesti ottaen omalla kohdalle osunut aina hyvät ruuat hotellissa ja ravintoloissa.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 15–24
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 15–24
Matkaseurue: Perhe
6.9.2024
Alanya
NataliaOlimme Alanyassa elokuun lopussa. Aurinkoa ja lämpöä piisasi. Kelit olivat siis kohdallaan. En tiedä johtuiko pitkästä turisti kesästä, mutta tuntui että asiakaspalvelu alttius alkoi hiipumaan jo monella kauppiaalla/asiakaspalvelijalla Alanyassa. Ihan suomen hinnoissa oli ruuat ja marketin tuotteet.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Perhe
5.9.2024
Onnistunut matka!
PuttiMatka meni mukavasti. Hotellin siisteys hyvä ja henkilökunta mukavaa ja ystävällistä. Keskeinen sijainti, kaikki löytyi, mitä halusin. Ilma vaan aika kuuma, mutta otetaan ajankohta huomioon seuraavalla kerralla.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
5.9.2024
Emme viihtyneet
Seniori pariAhdas paikka niin henkisesti kuin fyysisesti.Huone ahdas,sänky parhaat päivänsä nähnyt,parveke käyttökelvoton ilmalämpöpumpun ulkoyksikön kuuman puhalluksen vuoksi.Aaltojen jyske aallonmurtajaan häiritsi nukkumista,hyvää merinäköala,hyvä suihku ja turvaboksi.Hotellissa ei yleisilmastointia,joten vain huoneessa pääsi viileään.Hotellin sisäänkäynti ja respa ovat aivan onnettomat,minkäänlaisia oleskelutiloja sisällä ei ole,kaikki keskittyy allasbaarille,jonka katukivi alue on likainen ja tuolit huonoja istua.Allas tosi pieni ja matala,lepotuoleista kova kilpa aamuisin ja uimaranta on kamala.Ruoka on hyvää ja aika monipuolista,mutta tarjoilijat tylyjä,kokonaisuuden kruunaa vielä meluavat vänäläisryhmät.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
5.9.2024
Hieno loma
AlluHyvä hotelli.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
5.9.2024
Hieno paikka
PiatsuYstävällinen ympäristö ja loistavaa palvelua.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
5.9.2024
Aurinkoa ja lämpöä
GugaMuuMugaParhaat mahdolliset säät lyhyen lentomatkan päässä.
Monipuolinen kohde: rantaelämää, mutta myös isohko kaupunki.
Lähistöllä paljon lisää koettavaa, kun uskaltautuu lähtemään pois kaupungista.
Hinnat kallistuvat, mutta edelleen kaikki on melko edullista suomalaiselle, kunhan katsoo missä syö ja ostokset tekee.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe
5.9.2024
Kiva kohde
JaanaOlin matkalla 22-vuotiaan tyttäreni kanssa. Tämä oli meille 23. Alanyan matka, mutta yhä edelleen mukava paikka. Hinnat olivat kyllä nousseet edellisestä käynnistämme (6 vuotta sitten) aika hurjasti. Elokuussa ehkä hieman liian kuumaa meille.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
5.9.2024
Lämpöä riitti
JonnaMukava eloisa kaupunki jossa rantaelämä ja kaupunkielämä kulkevat käsi kädessä.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Perhe
5.9.2024