Alanya – kokemuksia
Asiakkaidemme kokonaisarvio kohteesta Alanya
Muut arviot
Alanya – Asiakkaidemme kokemuksia
Vanha tuttu ja turvallinen
Mainettaan parempiAurinkomatkojen Turkki on ehdoton löytö niin hinnan kuin laadun osalta. Lennot ovat aikataulussa ja hotellit ovat hintansa väärtejä.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
11.12.2024
Mahtava aurinkoloma
NaismatkustajaIhana loma lämmössä, hotellin ranta erinomainen.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Kaveriporukka
11.12.2024
Rentouttava loma
SuviHyvät mahdollisuudet kävellä puisossa ja rannan tuntumassa. Leveät jalkakäytävät iso plussa. Tällä kertaa ei uitu meressä marraskuun lopulla, mutta yleensä uidaan.Hyvä Kleopatra ranta. Aina löytyy vaatteita ostettavaksi.v v
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
10.12.2024
Loistava loma
SariTäydellinen kaupunkiloma historialliseen ja kulttuuriselliiseen tutkimusmatkailuun.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Matkustin yksin
6.12.2024
Tuttu paikka
ReiskaHelppo kulkea ja tutut maisemat
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
5.12.2024
Ok loma
S160Lomakausi oli lopuillaan, johtuiko siitä, että monet paikat olivat kovin epäsiistejä ja roskaisia.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
1.12.2024
Kiva, rento loma.
ElliAlanya on kiva, rento lomapaikka kaikenikäisille.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
30.11.2024
Hyvä loma
BrunoHyvä loma
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
30.11.2024
omaa aikaa
piippaKohde miellyttävä nyt kun suurin osa turisteista pois . Kokonaisuudessaan ilmat meitä suosi ja hotelli hyvä
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
29.11.2024
Loma
KekeRuoka oli hyvää ja riittävästi ja jopa kalaa joka päivä, siitä +, MUTTA ruoan kanssa tarjoiltu puna ja valkoviini oli täysin juomakelvotonta ?? lisäksi se mitä hieman maisteltiin, niin valkoviini tarjoiltiin lämpöisenä ja punaviini kylmänä?? Alkossa "kyykkyviinitkin" on huomattavasti parempia.
Huone saatiin vaihdettua auringon puolelle, siitä +, joskin sattui sateinen viikko.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
28.11.2024