Alanya – kokemuksia
Asiakkaidemme kokonaisarvio kohteesta Alanya
Muut arviot
Alanya – Asiakkaidemme kokemuksia
Loma talvella
JupeHyvä loma, vaikka sää oli melko viileä. Yöllä mentiin reilusti alle 10 asteen, päivällä vähän lämpimämpää. No, siihen oltiin varauduttu.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
12.2.2025
Alanyan talvea katsomassa
MaakematkaajaAlanya tuttu paikka aikaisemmilta vuosilta mutta nyt ensi kertaa oltiin tyttären kanssa talvea ihmettelemässä.
Alanya tuttu ja turvallinen.Aurinkoa ja lämpöä,pilvistä ja viileää,sadetta ja ukkosta,tuultakin mutta ei sentään lunta ja pakkasta.Monet ravintolat talviunilla,kaupat meni jo ennen yhdeksää kiinni.Paikallisia enemmän kuin turisteja.Alennusmyyntejä Alanyumissa.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Perhe
12.2.2025
Kiva loma
JiiTeeKiva ilma vaikka lämpötila oli noin 20 asteen pintaan.
Hotellina club Sidar oli oikein hyvä, meidän parvekkeemme sattui suojaiseen nurkkaukseen joten aurinko alkoi paistaa sinne noin klo 13 mutta sinne ei tuullut lainkaan. Joten siellä oli todella lämmin. Itseäni ei haitannut viereinen koulu vaikka siellä oli normaalia koulun ääniä välituntien aikaan.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
12.2.2025
Loma
MaukkaHotelli oli huomaavainen ja siirsi meidät viereiseen hotelliin ,, sopi paremmin minun heikolle jalka kunnolle
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
12.2.2025
Ensimmäinen kerta turkissa
JoutsuHieman keskustasta sivussa oleva, erittäin siisti hotelli rauhallisella paikalla. Rantaan lyhyt matka ja keskustaan helppo mennä joko kävellen tai bussilla.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
12.2.2025
Pahin loma pitkään aikaan
SilnatTodella vähän nähtävyyksiä, jos haluat nähdä jotain mielenkiintoista, pitää vuokrata auto.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Perhe
11.2.2025
Upea sää
PikeX
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
10.2.2025
Mukava loma
MinnaYllättävän lämmin sää teki talvilomasta kesäloman
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
5.2.2025
Tyytyväinen lomalainen
EläkeläinenOlin tammikuussa Riviera Hotel &Spassa 2 viikkoa . Hotelli on minulle entuudestaan tuttu, olen lomaillut siellä useita kertoja. Henkilökunta on ystävällistä ja palvelualtista. Sää suosi lomailuani, vain parina päivänä oli sateista, muutoin aurinko paistoi täydeltä terältä. Hotelliin voi mennä yksinkin ilman matkaseuralaista. Hotelli sijaitsee kauniin puiston vieressä, ja lähellä kaupungin keskustaa, oten siellä on hyvät ulkoilu- ja ostosmahdollisuudet. Hotellissa on hyvät ja viihtyisät oleskelumahdolisuudet. Voin lämpimästi suositella Riviera Hotel & Spata myös tslvilomailuun.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
5.2.2025
Hyvä kohde talvellakin
JukkaTalvella rauhallinen, silti hyvää ruokaa tarjolla.
Vaalean, kauniin naisen kanssa reissatessa joitkut miehet vähän turhan tungetsevia ravintoloissa. Ystikseni sanoikin, kun tarjoilija roikkui pöydässä liian kauan, hyvä ruoka, mutta tähän paikkaan me ei enää tulla. Nyt ei enää eletä 70-80 -lukua, kun känniset suominaiset pyörivät baareissa
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
30.1.2025