Alanya – kokemuksia
Asiakkaidemme kokonaisarvio kohteesta Alanya
Muut arviot
Alanya – Asiakkaidemme kokemuksia
Loma pienten lasten kanssa
PerhelomaHelppo loma pienten lasten kanssa allinclusive hotellissa. Huhtikuussa sää suosi mutta uima-altaiden vesi vielä kylmää samoin toki merivesikin.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Perhe
29.4.2025
Mukavaa lomailua
MummeliPaikka on tuttu entuudestaan, mutta aina löytyy uutta ja mielenkiintoista.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Matkustin yksin
29.4.2025
tämäkin käy
japeSää suosi meitä, oli lämmintä mutta ei tukalan kuumaa. Sisäänheittäjät eivät olleet päälle käyviä. Hotelli hintaansa nähden hyvä.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
29.4.2025
Kohti kevättä ja lämpöä.
JanikaAlanya lomakohteena on täydellinen. Lyhyt lento aika, ja mahdollisuus lentää lähikentälle, jolloin loman voi aloittaa heti ilman pitkiä hotellikuljetuksia.
Kevät on paras aika matkustaa Alanyaan, ilmat suosivat ja kävellen pääsee kiertämään koko kaupunkia, ja se upea ranta Bulevardi. Aurinko lämmittää mukavasti ja mikä sen ihanampaa istua kahvilaan nauttimaan kylmää juomaa/ruokaa ja katsella kaupungin vilskettä. Kevät on vielä sen verran hiljaista että turisteja ei kuhise koko kaupunki täynnä, vaan koet olevasi ihan kuin paikallinen.
Ihmiset ovat ystävällisiä ja aina valmiita auttamaan.
Alanyassa on kaikille jotain.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Kumppani
29.4.2025
Alanya
Enjoy your holidaySopii kaikenikäisille
Sukupuoli: Mies
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: 35–44
Matkaseurue: Matkustin yksin
29.4.2025
Ihana loma!
Mk90Ihana rantalomakohde jossa lapset otettiin joka paikassa huomioon.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 25–34
Matkaseurue: Perhe
29.4.2025
Mielenkiintoinen loma
MatkailijaSiisti kohde, rauhallinen alue, rantakatu leveä, tilaa kävelijöille, pyöräilijöille, mahdollisuus istahtaa, ilma oli lämmin, paikalliset ystävällisiä, kuntopuisto löytyi, kaikkea löytyi, äänestys paikkakin lähellä.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Matkustin yksin
28.4.2025
Onnistunut loma
RiittaOlemme tyytyväisiä viettämäämme lomaan Floria hotellissa.Hotelli vastasi täysin esitteen kuvausta.Rauhallinen hotelli,uima-altaalla oli näin huhtikuussa tilaa samoin rannalta löytyi vapaa tuoli aina.Henkilökunta oli mielestämme poikkeuksellisen ystävällistä,auttoivat kysyttäessä ja hymyillen toivottivat hyvää huomenta joka aamu.Tuntui että olemme tervetulleita hotelliin.
Huoneet siivottiin joka päivä 2 viikon loman aikana jolloin saimme myös puhtaat pyyhkeet.Ainoa miinus oli late check out ,jonka hinta 80 Eur (huone klo.23:00 saakka ) voisi olla vähän edullisempikin.
Kaiken kaikkiaan erittäin hyvä hotelli, puhdas, rauhallinen ja hyvä ruoka .
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
28.4.2025
Mukavan rentouttava loma
MariaIhana loma ystävien kanssa,rentoa oloa ja hyvää ruokaa
Muutama retki ja rannalla oleilua
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kaveriporukka
28.4.2025
Ihana loma
JanskuKaikki sujui mutkitta
Ilma oli lämmin
Rentouttava ja hyvä loma kaikinpuolin
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kumppani
28.4.2025