Aurinkomatkat aikaistaa Kreikan matkoja heinäkuulle, tuplaa Rodoksen matkatarjonnan kesälle 2020

Aurinkomatkat tiedotti viime viikolla aloittavansa lomamatkojen järjestämisen elokuun alusta alkaen Kreikkaan ja Kroatiaan. Nopeasti kasvaneen kysynnän takia Aurinkomatkat aloittaa matkat Kreetan Haniaan jo viikkoa suunniteltua aikaisemmin, lauantaina 25.7. Rodoksen matkatarjonta kaksinkertaistetaan ja saarelle lennetään aiemmin suunnitellun yhden viikoittaisen lennon sijaan kaksi kertaa viikossa tiistaisin ja lauantaisin 1.8. alkaen.

Aurinkomatkat on kertonut jo aiemmin Kreikan matkojen hyvästä kysynnästä ja elokuun Kreikan matkoista on myyty jo lähes 80 prosenttia.

- Suomalaisilla on selkeästi jo matkustusintoa ja matkahakujen ja -varausten määrä on kesäkuun aikana tuplaantunut. Nyt varataan myös jo talven ja ensi kesän lomia vauhdilla, Aurinkomatkojen toimitusjohtaja Timo Kousa sanoo.

Aurinkomatkat on tarjonnut poikkeustilanteen aikana entistä joustavammat muutos- ja peruutusehdot matkoihinsa, jotka ovat nyt voimassa myös ensi kesän matkoihin. Maaliskuun jälkeen ostetun Aurinkomatka-paketin voi muuttaa toiseen normaalihintaiseen matkaan, kun matkan alkuun on vähintään 21 vuorokautta. Aurinkomatka-paketin voi myös peruuttaa toimistokuluin, kun matkan alkuun on vähintään 21 vuorokautta.

Aurinkomatkat on ottanut käyttöön matkustuskokemusta parantavia toimenpiteitä, jotta jokainen voi matkustaa ja nauttia lomastaan turvallisesti. Lue lisää, kuinka varmistamme turvallisen lomailun.

‹ Palaa mediatiedotelistaukseen