Playa de las Americas, Teneriffa – kokemuksia
Asiakkaidemme kokonaisarvio kohteesta Playa de las Americas, Teneriffa
Muut arviot
Playa de las Americas, Teneriffa – Asiakkaidemme kokemuksia
Ei aina voi paistaa!
Olli KooSiisti ja helppo kulkuinen. Hyvä julkinen liikenne. Paikalliset ystävällisiä. Melko sieluton koska on vain hotelleja ja turistikauppoja. Melko vaikea löytää hyvää ruokapaikkaa - ravintoloita on yllin kyllin mutta ruoan taso yllättää.
Aurinko ja ranta on hyvä syy tulla - mutta aina ei paista aurinko.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
18.2.2023
Onnistunut reissu
RaijaHyvä hotelli ja kaikki toimi, niin kuin pitikin.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue:
Ikä: Yli 65
Matkaseurue:
17.2.2023
Aurinko
PikkumyyLomalla taas!
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
14.2.2023
Rentoa lomaa
ViiskymppisetAurinkoinen lomakohde talven keskellä. Kivat rannat, siistiä ja hyvää ruokaa!
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Kumppani
13.2.2023
Erittäin hyvä loma
NanaLoma oli hyvin järjestetty, työntekiat olivät ysttävällisiä ja ajattelin lähteä uudestaan Aurinkomatkojen kautta
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Kaveriporukka
13.2.2023
MENETTELI
JARKKOKohteena Americas ja täytyy sanoa että on se rapistunut ja roskaantunut suunnattomasti muutaman vuoden tauon jälkeen. Ihan keskustassa oli paikkoja auki kivasti mutta hieman sivummalla paikkoja todella paljon suljettu.
Sukupuoli: Mies
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
Ikä: 45–55
Matkaseurue: Perhe
13.2.2023
Rentouttava loma
YrittäjäTeneriffa on ihan paras paikka lomailla yksin . Jos haluat kävellä lähellä merta , pitkiä hyviä rantateitä , jotka jatkuvat ja jatkuvat . Tienvarret on myös täynnä ihania merenranta ravintoloita , johon voi piipahtaa , jos siltä tuntuu . Ihana leppoisa tunnelma !
Jos tuliaisia ajattelee ostaa , niin ne kannattaa ostaa paikanpäältä , eikä lentokentältä . Lentokentällä on kalliimpaa , ja valikoima on huonompi . Eikä lentokentällä ole juurikaan aikaa valita tuliaisia , koska lähtöselvitykset kestää yleensä kauan . Ja jonot vessoissa , ravintoloissa ja taxfree myynnissä ovat mahdottomat .
Sukupuoli: Nainen
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Matkustin yksin
Ikä: 56–65
Matkaseurue: Matkustin yksin
13.2.2023
Kiva loma ,hyvät ilmat
JounisKiva paikka ja hotelli lähellä kaikkea. Hyvät kävelytiet ja näkemistäkin riittävästi. Halpahan maa ei enää ole joten ei tullut paljon osteltua.
Sukupuoli: Mies
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
12.2.2023
Hyvä liikuntarajoitteiselle
TuulamaijaKohde on todella esteetön eli kaikkialle, kauppoihin ja ravintoloihin, on pääsy joko hissillä tai ramppia pitkin. Alueella on todella paljon paseoita eli kevyen liikenteen väyliä, joita pitkin rollaattoria, pyörätuolia tai sähköskootteria käyttävät pääsevät mukavasti kulkemaan. Alue on todella kaunis, ja pitkin rantaa on mukava kävellä päällystettyä, autotonta kävelytietä pitkin.
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
Ikä: Yli 65
Matkaseurue: Kumppani
12.2.2023
Hyvä loma!
HelmiorvokkiHotelli oli siisti, mutta....henkilökunnasta löytyy todennäköisesti joku epärehellinen- kotiin lähtöpäivänä emme löytäneet mukana ollutta auton avainta mistään. Lisäksi kotona huomasimme parin ostoksen puuttumisen( uimapuku ja miehen paita). Vaateostoksiamme säilytimme huoneessa olevan sohvan päällä. Auton avain oli laukussa joka oli tuolilla!
Sängyt kaipasivat petauspatjaa! Muuten hotelli oli ok!
Sukupuoli: Nainen
Ikä: Yli 65
Matkaseurue:
Ikä: Yli 65
Matkaseurue:
11.2.2023