Hetkiä, jotka jäävät elämään

Aurinkomatkat, Suomen luotetuin matkanjärjestäjä, on toteuttanut suomalaisten lomaunelmia jo yli 50 vuotta.

Aurinkomatkat, Suomen luotetuin matkanjärjestäjä, toteuttaa suomalaisten lomaunelmia asiantuntemuksella ja kokemuksella. Oy Aurinkomatkat - Suntours Ltd Ab on perustettu vuonna 1963, ja se kuuluu Finnair-konserniin. Suomalaisella Aurinkomatkat Oy:llä on tytäryhtiö Virossa, Aurinko Oü.

Aurinkomatkat vei vuonna 2015 lomalle lähes 192 000 asiakasta, ja Aurinkomatkojen osuus Suomen valmismatkoista oli 25,7 prosenttia. Aurinkomatkat Groupin liikevaihto vuonna 2015 oli 172 miljoonaa euroa. Aurinkomatkat Oy:n palveluksessa oli viime vuonna 175 henkilöä, joista 85 työskenteli matkakohteissa ulkomailla. Aurinkomatkojen toimitusjohtaja on Timo Kousa.

Aurinkomatkan voi varata vaivattomasti verkkokaupasta tai puhelimitse myyntipalvelusta. Aurinkomatkojen tuote- ja palveluvalikoimaan kuuluvat mm. Aurinkomatka-paketit ja Lento+hotelli-paketit.

Emoyhtiömme Finnair Oyj:n vuosikertomus on luettavissa osoitteessa http://www.finnairgroup.com/fi/.


Pääkonttori

Oy Aurinkomatkat - Suntours Ltd Ab
Tietotie 9 (PL 200)
01530 Vantaa
puhelinvaihde 010 446 441 ma–pe klo 8–17
faksi 010 446 7188
etunimi.sukunimi@aurinkomatkat.fi

Pääkonttorissa ei ole palvelutoimistoa.


Asiakaspalvelu

p. 09 818 1101 (pvm/mpm)
ma–to klo 8–19
pe 8–17, la 10–16

Saat yhteyden asiakaspalveluumme AurinkoChatissa puhelinpalvelumme aukioloaikoina.


Median yhteydenotot

communication@aurinkomatkat.fi


Y-tunnus: 0200991-4
Kaupparekisterinumero: 170 539
SMAL-tunnus: 21695
KuVi 164/88/MJ


Valvontaviranomainen

Kilpailu- ja kuluttajavirasto
Puhelin: 029 505 3000 (vaihde)
Postiosoite: Kilpailu- ja kuluttajavirasto, PL 5, 00530 Helsinki
Käyntiosoite: Siltasaarenkatu 12 A, 00530 Helsinki
Sähköpostiosoitteet: etunimi.sukunimi@kkv.fi

http://www.kkv.fi/tietoa-kkvsta

Jos valmismatkasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).


Euroopan komissio
Verkkovälitteinen riidanratkaisu

Lue lisää https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=FI